Servicevoorwaarden

OVERZICHT
Deze website is eigendom van en wordt beheerd door Lazzoni Nederland via SOLDAR Group B.V. met een exclusieve Lazzoni-licentie. Op de hele site verwijzen de termen “wij”, “ons” en “onze” naar Lazzoni Nederland en SOLDAR Group B.V.. SOLDAR Group B.V. biedt deze website aan, inclusief alle informatie, hulpmiddelen en diensten die op deze site beschikbaar zijn voor u, de gebruiker. , op voorwaarde dat u akkoord gaat met alle voorwaarden, voorwaarden, beleid en mededelingen die hier worden vermeld.

Door onze site te bezoeken en/of iets bij ons te kopen, gaat u akkoord met onze “Service” en gaat u ermee akkoord gebonden te zijn aan de volgende algemene voorwaarden (“Servicevoorwaarden”, “Voorwaarden”), inclusief die aanvullende algemene voorwaarden en beleid waarnaar hierin wordt verwezen en/of beschikbaar is via een hyperlink. Deze Servicevoorwaarden zijn van toepassing op alle gebruikers van de site, inclusief maar niet beperkt tot gebruikers die browsers, leveranciers, klanten, verkopers en/of bijdragers aan de inhoud zijn.

Lees deze Servicevoorwaarden zorgvuldig door voordat u onze website bezoekt of gebruikt. Door enig deel van de site te bezoeken of te gebruiken, gaat u ermee akkoord gebonden te zijn aan deze Servicevoorwaarden. Als u niet akkoord gaat met alle voorwaarden van deze overeenkomst, heeft u geen toegang tot de website en kunt u geen diensten gebruiken. Indien deze Servicevoorwaarden als een aanbod worden beschouwd, is de aanvaarding uitdrukkelijk beperkt tot deze Servicevoorwaarden.

Alle nieuwe functies of tools die aan de huidige winkel worden toegevoegd, zijn ook onderworpen aan de Servicevoorwaarden. U kunt de meest recente versie van de Servicevoorwaarden op elk gewenst moment op deze pagina bekijken. Wij behouden ons het recht voor om enig onderdeel van deze Servicevoorwaarden bij te werken, te wijzigen of te vervangen door updates en/of wijzigingen op onze website te plaatsen. Het is uw verantwoordelijkheid om deze pagina regelmatig te controleren op wijzigingen. Uw voortgezette gebruik van of toegang tot de website na het plaatsen van eventuele wijzigingen houdt aanvaarding van die wijzigingen in.

Onze winkel wordt gehost op Shopify Inc. Zij bieden ons het online e-commerceplatform waarmee we onze producten en diensten aan u kunnen verkopen.

SECTIE 1 - VOORWAARDEN VOOR ONLINE WINKEL
Door akkoord te gaan met deze Servicevoorwaarden, verklaart u dat u ten minste meerderjarig bent in de staat of provincie waar u woont, of dat u meerderjarig bent in de staat of provincie waar u woont en dat u ons uw toestemming hebt gegeven om sta al uw minderjarige gezinsleden toe om deze site te gebruiken.
U mag onze producten niet gebruiken voor illegale of ongeoorloofde doeleinden, noch mag u bij het gebruik van de Service wetten in uw rechtsgebied overtreden (inclusief maar niet beperkt tot auteursrechtwetten).
U mag geen wormen of virussen of code van destructieve aard verzenden.
Een schending of schending van een van de Voorwaarden zal resulteren in een onmiddellijke beëindiging van uw Services.

SECTIE 2 - ALGEMENE VOORWAARDEN
We behouden ons het recht voor om op elk moment om welke reden dan ook service aan iemand te weigeren.
U begrijpt dat uw inhoud (met uitzondering van creditcardgegevens) ongecodeerd kan worden overgedragen en (a) overdrachten via verschillende netwerken kan omvatten; en (b) wijzigingen om te voldoen aan en aan te passen aan de technische vereisten van verbindende netwerken of apparaten. Creditcardgegevens worden altijd gecodeerd tijdens overdracht via netwerken.
U stemt ermee in om geen enkel deel van de Dienst, het gebruik van de Dienst, of toegang tot de Dienst of enig contact op de website via welke de dienst wordt aangeboden, te reproduceren, dupliceren, kopiëren, verkopen, doorverkopen of exploiteren, zonder uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van ons .
De kopjes die in deze overeenkomst worden gebruikt, zijn uitsluitend voor het gemak opgenomen en zullen deze Voorwaarden niet beperken of anderszins beïnvloeden.

SECTIE 3 - NAUWKEURIGHEID, VOLLEDIGHEID EN TIJDIGHEID VAN INFORMATIE
Wij zijn niet verantwoordelijk als de informatie die op deze site beschikbaar wordt gesteld niet juist, volledig of actueel is. Het materiaal op deze site is uitsluitend bedoeld voor algemene informatie en mag niet worden gebruikt als enige basis voor het nemen van beslissingen zonder primaire, nauwkeurigere, completere of actuelere informatiebronnen te raadplegen. Elk vertrouwen op het materiaal op deze site is op eigen risico.
Deze site kan bepaalde historische informatie bevatten. Historische informatie is noodzakelijkerwijs niet actueel en wordt alleen ter referentie verstrekt. Wij behouden ons het recht voor om de inhoud van deze site op elk moment te wijzigen, maar we zijn niet verplicht om de informatie op onze site bij te werken. U gaat ermee akkoord dat het uw verantwoordelijkheid is om wijzigingen op onze site te controleren.

SECTIE 4 - WIJZIGINGEN AAN DE DIENST EN PRIJZEN
Prijzen voor onze producten kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd en zijn niet noodzakelijkerwijs hetzelfde als de showroomprijzen.
Wij behouden ons het recht voor om de Service (of een deel of de inhoud daarvan) op elk moment zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen of stop te zetten.
Wij zijn niet aansprakelijk jegens u of een derde partij voor enige wijziging, prijswijziging, opschorting of stopzetting van de Dienst.

SECTIE 5 - PRODUCTEN OF DIENSTEN (indien van toepassing)
Bepaalde producten of diensten zijn mogelijk uitsluitend online beschikbaar via de website. Deze producten of diensten kunnen een beperkte hoeveelheid hebben en kunnen alleen worden geretourneerd of geruild volgens ons retourbeleid.
We hebben er alles aan gedaan om de kleuren en afbeeldingen van onze producten die in de winkel verschijnen zo nauwkeurig mogelijk weer te geven. We kunnen niet garanderen dat de weergave van welke kleur dan ook op uw computermonitor accuraat is.
Wij behouden ons het recht voor, maar zijn niet verplicht, om de verkoop van onze producten of diensten te beperken tot een persoon, geografische regio of rechtsgebied. Wij kunnen dit recht van geval tot geval uitoefenen. Wij behouden ons het recht voor om de hoeveelheden van producten of diensten die wij aanbieden te beperken. Alle beschrijvingen van producten of productprijzen kunnen op elk moment zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd, naar eigen goeddunken van ons. Wij behouden ons het recht voor om elk product op elk moment stop te zetten. Elk aanbod voor een product of dienst op deze site is ongeldig waar dit verboden is.
Wij garanderen niet dat de kwaliteit van producten, diensten, informatie of ander door u gekocht of verkregen materiaal aan uw verwachtingen zal voldoen, of dat eventuele fouten in de Dienst zullen worden gecorrigeerd.

SECTIE 6 - NAUWKEURIGHEID VAN FACTUREER- EN ACCOUNTINFORMATIE
Wij behouden ons het recht voor om elke bestelling die u bij ons plaatst te weigeren. Wij kunnen, naar eigen goeddunken, de gekochte hoeveelheden per persoon, per huishouden of per bestelling beperken of annuleren. Deze beperkingen kunnen betrekking hebben op bestellingen die zijn geplaatst door of onder hetzelfde klantaccount, dezelfde creditcard en/of bestellingen die hetzelfde factuur- en/of verzendadres gebruiken. In het geval dat we een bestelling wijzigen of annuleren, kunnen we proberen u hiervan op de hoogte te stellen door contact op te nemen met het e-mailadres en/of factuuradres/telefoonnummer dat is opgegeven op het moment dat de bestelling werd geplaatst. Wij behouden ons het recht voor om bestellingen te beperken of te verbieden die, naar ons eigen oordeel, lijken te zijn geplaatst door dealers, wederverkopers of distributeurs.

U stemt ermee in om actuele, volledige en nauwkeurige aankoop- en accountinformatie te verstrekken voor alle aankopen die in onze winkel worden gedaan. U stemt ermee in om uw account- en andere informatie, inclusief uw e-mailadres, creditcardnummers en vervaldata, onmiddellijk bij te werken, zodat we uw transacties kunnen voltooien en indien nodig contact met u kunnen opnemen.

Raadpleeg ons retourbeleid voor meer informatie.

SECTIE 7 - OPTIONELE HULPMIDDELEN
Wij kunnen u toegang geven tot tools van derden waarover wij geen controle of inbreng hebben.
U erkent en gaat ermee akkoord dat wij toegang bieden tot dergelijke tools ‘zoals ze zijn’ en ‘zoals beschikbaar’, zonder enige garantie, verklaring of voorwaarde van welke aard dan ook en zonder enige goedkeuring. Wij aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid die voortvloeit uit of verband houdt met uw gebruik van optionele tools van derden.
Elk gebruik door u van optionele tools die via de site worden aangeboden, is geheel voor uw eigen risico en discretie en u moet ervoor zorgen dat u bekend bent met en akkoord gaat met de voorwaarden waaronder tools worden geleverd door de relevante externe leverancier(s).
We kunnen in de toekomst ook nieuwe diensten en/of functies aanbieden via de website (inclusief de release van nieuwe tools en bronnen). Dergelijke nieuwe functies en/of diensten zijn ook onderworpen aan deze Servicevoorwaarden.

SECTIE 8 - LINKS NAAR DERDEN
Bepaalde inhoud, producten en diensten die beschikbaar zijn via onze Service kunnen materiaal van derden bevatten.
Links van derden op deze site kunnen u doorverwijzen naar websites van derden die niet aan ons zijn gelieerd. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het onderzoeken of evalueren van de inhoud of nauwkeurigheid en we geven geen garantie en zijn niet aansprakelijk of verantwoordelijk voor materialen of websites van derden, of voor andere materialen, producten of diensten van derden.
Wij zijn niet aansprakelijk voor schade die verband houdt met de aankoop of het gebruik van goederen, diensten, bronnen, inhoud of andere transacties die plaatsvinden in verband met websites van derden. Lees het beleid en de praktijken van de derde partij zorgvuldig door en zorg ervoor dat u deze begrijpt voordat u een transactie aangaat. Klachten, claims, zorgen of vragen over producten van derden moeten worden gericht aan de derde partij.

SECTIE 9 - GEBRUIKERSCOMMENTAAR, FEEDBACK EN ANDERE INDIENINGEN
Als u op ons verzoek bepaalde specifieke inzendingen verzendt (bijvoorbeeld wedstrijdinzendingen) of zonder een verzoek van ons, stuurt u creatieve ideeën, suggesties, voorstellen, plannen of ander materiaal, online, per e-mail, per post of anderszins (gezamenlijk 'opmerkingen') stemt u ermee in dat wij, op elk moment, zonder enige beperking, de opmerkingen die u naar ons doorstuurt, kunnen bewerken, kopiëren, publiceren, distribueren, vertalen en anderszins op elk medium kunnen gebruiken. Wij zijn en zullen niet verplicht zijn (1) om eventuele opmerkingen vertrouwelijk te houden; (2) om een vergoeding te betalen voor eventuele opmerkingen; of (3) om te reageren op eventuele opmerkingen.
We kunnen, maar zijn niet verplicht, inhoud controleren, bewerken of verwijderen waarvan we naar eigen goeddunken vaststellen dat deze onwettig, aanstootgevend, bedreigend, lasterlijk, lasterlijk, pornografisch, obsceen of anderszins aanstootgevend is of in strijd is met het intellectuele eigendom van een partij of deze Servicevoorwaarden. .
U gaat ermee akkoord dat uw opmerkingen geen enkel recht van een derde partij schenden, inclusief auteursrecht, handelsmerk, privacy, persoonlijkheid of ander persoonlijk of eigendomsrecht. U stemt er verder mee in dat uw opmerkingen geen lasterlijk of anderszins onwettig, beledigend of obsceen materiaal zullen bevatten, of computervirussen of andere malware zullen bevatten die op enigerlei wijze de werking van de Dienst of een gerelateerde website kunnen beïnvloeden. U mag geen vals e-mailadres gebruiken, zich voordoen als iemand anders dan uzelf, of ons of derden op andere wijze misleiden over de herkomst van eventuele opmerkingen. U bent als enige verantwoordelijk voor eventuele opmerkingen die u maakt en de juistheid ervan. Wij nemen geen verantwoordelijkheid en aanvaarden geen aansprakelijkheid voor eventuele opmerkingen die door u of een derde partij worden geplaatst.

SECTIE 10 - PERSOONLIJKE INFORMATIE
Op uw indiening van persoonlijke gegevens via de winkel is ons Privacybeleid van toepassing. Om ons privacybeleid te bekijken.

SECTIE 11 - FOUTEN, ONNAUWKEURIGHEDEN EN OMISSIES
Af en toe kan er informatie op onze site of in de Dienst staan die typografische fouten, onnauwkeurigheden of weglatingen bevat die betrekking kunnen hebben op productbeschrijvingen, prijzen, promoties, aanbiedingen, verzendkosten van producten, transittijden en beschikbaarheid. We behouden ons het recht voor om eventuele fouten, onnauwkeurigheden of weglatingen te corrigeren en om informatie te wijzigen of bij te werken of bestellingen te annuleren als informatie in de Service of op een gerelateerde website op enig moment en zonder voorafgaande kennisgeving onjuist is (ook nadat u uw bestelling hebt geplaatst). .
Wij zijn niet verplicht om informatie in de Service of op een gerelateerde website bij te werken, te wijzigen of te verduidelijken, inclusief maar niet beperkt tot prijsinformatie, behalve zoals vereist door de wet. Er mag geen specifieke update- of vernieuwingsdatum worden toegepast in de Service of op een gerelateerde website om aan te geven dat alle informatie in de Service of op een gerelateerde website is gewijzigd of bijgewerkt.

SECTIE 12 - VERBODEN GEBRUIK
Naast andere verboden zoals uiteengezet in de Servicevoorwaarden, is het u verboden de site of de inhoud ervan te gebruiken: (a) voor enig onwettig doel; (b) om anderen te verzoeken onwettige handelingen uit te voeren of eraan deel te nemen; (c) het schenden van internationale, federale, provinciale of staatsvoorschriften, regels, wetten of lokale verordeningen; (d) om onze intellectuele eigendomsrechten of de intellectuele eigendomsrechten van anderen te schenden of te schenden; (e) het lastigvallen, misbruiken, beledigen, schaden, belasteren, belasteren, in diskrediet brengen, intimideren of discrimineren op basis van geslacht, seksuele geaardheid, religie, etniciteit, ras, leeftijd, nationale afkomst of handicap; (f) om valse of misleidende informatie in te dienen; (g) om virussen of andere soorten kwaadaardige code te uploaden of te verzenden die op enigerlei wijze zullen of kunnen worden gebruikt die de functionaliteit of werking van de Dienst of van een gerelateerde website, andere websites of internet beïnvloeden; (h) om de persoonlijke informatie van anderen te verzamelen of te volgen; (i) om te spammen, phishen, pharmen, voorwendsels, spideren, crawlen of scrapen; (j) voor obscene of immorele doeleinden; of (k) om de beveiligingsfuncties van de Dienst of een gerelateerde website, andere websites of internet te verstoren of te omzeilen. Wij behouden ons het recht voor om uw gebruik van de Dienst of een gerelateerde website te beëindigen wegens overtreding van het verboden gebruik.

SECTIE 13 - AFWIJZING VAN GARANTIES; BEPERKING VAN AANSPRAKELIJKHEID
Wij garanderen niet dat uw gebruik van onze service ononderbroken, tijdig, veilig of foutloos zal zijn.
Wij garanderen niet dat de resultaten die kunnen worden verkregen door het gebruik van de dienst accuraat of betrouwbaar zijn.
U stemt ermee in dat wij de dienst van tijd tot tijd voor onbepaalde tijd kunnen verwijderen of de dienst op elk gewenst moment kunnen annuleren, zonder voorafgaande kennisgeving aan u.
U stemt er uitdrukkelijk mee in dat uw gebruik van, of de onmogelijkheid om de dienst te gebruiken, op eigen risico is. De service en alle producten en services die via de service aan u worden geleverd, worden (behalve zoals uitdrukkelijk door ons vermeld) geleverd 'zoals ze zijn' en 'zoals beschikbaar' voor uw gebruik, zonder enige verklaring, garanties of voorwaarden van welke aard dan ook, expliciet of impliciet, inclusief alle impliciete garanties of voorwaarden van verkoopbaarheid, verkoopbare kwaliteit, geschiktheid voor een bepaald doel, duurzaamheid, titel en niet-inbreuk.
In geen geval zullen Lazzoni Nederland, onze directeuren, functionarissen, werknemers, gelieerde ondernemingen, agenten, aannemers, stagiaires, leveranciers, dienstverleners of licentiegevers aansprakelijk zijn voor enig letsel, verlies, claim of enige directe, indirecte, incidentele, punitieve, speciale, of gevolgschade van welke aard dan ook, met inbegrip van, maar niet beperkt tot, gederfde winst, gederfde inkomsten, gemiste besparingen, verlies van gegevens, vervangingskosten of enige soortgelijke schade, ongeacht of deze gebaseerd is op contract, onrechtmatige daad (inclusief nalatigheid), strikte aansprakelijkheid of anderszins, voortvloeiend uit uw gebruik van een van de diensten of producten die via de dienst zijn aangeschaft, of voor enige andere claim die op enigerlei wijze verband houdt met uw gebruik van de dienst of een product, inclusief maar niet beperkt tot eventuele fouten of weglatingen in de inhoud, of verlies of schade van welke aard dan ook die is opgelopen als gevolg van het gebruik van de dienst of enige inhoud (of product) die via de dienst is geplaatst, verzonden of anderszins beschikbaar is gesteld, zelfs als u op de hoogte bent gesteld van de mogelijkheid ervan. Omdat sommige staten of rechtsgebieden de uitsluiting of beperking van aansprakelijkheid voor gevolgschade of incidentele schade niet toestaan, is onze aansprakelijkheid in dergelijke staten of rechtsgebieden beperkt tot de maximale omvang die door de wet is toegestaan.

SECTIE 14 - VRIJWARING
U stemt ermee in om Lazzoni Nederland en onze moedermaatschappij, dochterondernemingen, gelieerde ondernemingen, partners, functionarissen, directeuren, agenten, aannemers, licentiegevers, dienstverleners, onderaannemers, leveranciers, stagiaires en werknemers schadeloos te stellen, te verdedigen en te vrijwaren van enige claim of eis, inclusief redelijke advocatenhonoraria, gemaakt door een derde partij als gevolg van of voortvloeiend uit uw schending van deze Servicevoorwaarden of de documenten die zij door middel van verwijzing bevatten, of uw overtreding van enige wet of de rechten van een derde partij.

SECTIE 15 - SCHEIDBAARHEID
Als wordt vastgesteld dat een bepaling van deze Servicevoorwaarden onwettig, nietig of niet-afdwingbaar is, zal een dergelijke bepaling niettemin afdwingbaar zijn voor zover toegestaan door de toepasselijke wetgeving, en wordt het niet-afdwingbare gedeelte geacht te zijn gescheiden van deze Servicevoorwaarden. bepaling heeft geen invloed op de geldigheid en afdwingbaarheid van andere overige bepalingen.

SECTIE 16 - BEËINDIGING
De verplichtingen en aansprakelijkheden van de partijen die vóór de beëindigingsdatum zijn aangegaan, blijven voor alle doeleinden van kracht na de beëindiging van deze overeenkomst.
Deze Servicevoorwaarden zijn van kracht tenzij en totdat ze door u of ons worden beëindigd. U kunt deze Servicevoorwaarden op elk gewenst moment beëindigen door ons te laten weten dat u onze Services niet langer wenst te gebruiken, of wanneer u stopt met het gebruik van onze site.
Als u, naar ons eigen oordeel, er niet in slaagt, of wij vermoeden dat u heeft gefaald, om te voldoen aan enige voorwaarde of bepaling van deze Servicevoorwaarden, kunnen wij deze overeenkomst ook op elk moment zonder voorafgaande kennisgeving beëindigen en blijft u aansprakelijk voor alle verschuldigde bedragen. tot en met de datum van beëindiging; en/of kan u dienovereenkomstig de toegang tot onze Diensten (of een deel daarvan) ontzeggen.

SECTIE 17 - VOLLEDIGE OVEREENKOMST
Als wij er niet in slagen enig recht of bepaling van deze Servicevoorwaarden uit te oefenen of af te dwingen, betekent dit niet dat wij afstand doen van een dergelijk recht of een dergelijke bepaling.
Deze Servicevoorwaarden en alle beleidsregels of operationele regels die door ons op deze site of met betrekking tot de Service zijn geplaatst, vormen de volledige overeenkomst en afspraak tussen u en ons en zijn van toepassing op uw gebruik van de Service, en vervangen alle eerdere of gelijktijdige overeenkomsten, communicatie en voorstellen, mondeling of schriftelijk, tussen u en ons (inclusief, maar niet beperkt tot, eerdere versies van de Servicevoorwaarden).
Eventuele onduidelijkheden in de interpretatie van deze Servicevoorwaarden mogen niet worden uitgelegd tegen de opstellers van de overeenkomst.

SECTIE 18 - TOEPASSELIJK RECHT
Deze Servicevoorwaarden en eventuele afzonderlijke overeenkomsten waarbij wij u Services leveren, worden beheerst door en geïnterpreteerd volgens de wetten van Nederland.

SECTIE 19 - WIJZIGINGEN IN DE SERVICEVOORWAARDEN
U kunt de meest recente versie van de Servicevoorwaarden op elk gewenst moment op deze pagina bekijken.
We behouden ons het recht voor om, naar eigen goeddunken, enig onderdeel van deze Servicevoorwaarden bij te werken, te wijzigen of te vervangen door updates en wijzigingen op onze website te plaatsen. Het is uw verantwoordelijkheid om onze website regelmatig te controleren op wijzigingen. Uw voortgezette gebruik van of toegang tot onze website of de Dienst na het plaatsen van eventuele wijzigingen in deze Servicevoorwaarden houdt aanvaarding van die wijzigingen in.

SECTIE 20 - CONTACTINFORMATIE
Vragen over de Servicevoorwaarden kunt u sturen naar info@lazzoni.nl.

SECTIE 21 - OVERMACHT
Lazzoni Nederland is in geval van overmacht niet gehouden tot nakoming en kan de verplichtingen, voortvloeiende uit de opdracht, opschorten zolang de overmacht voortduurt. Indien deze periode voortduurt of langer duurt dan 6 maanden, kunnen partijen de opdracht annuleren, zonder verplichting tot schadevergoeding.

SECTIE 22 - BESTELLINGEN
Bestellingen moeten volledig worden betaald volgens het betalingsplan, zodat er een doorlooptijd kan ontstaan.

SECTIE 23 - BETALINGSPLAN
Alle betalingen voor online bestellingen moeten volledig worden uitgevoerd en/of in overeenstemming met het meest recente promotionele betalingsplan. Verschillende kortingen en promoties kunnen niet met elkaar gecombineerd worden.

Wij bieden drie verschillende betalingsplannen voor showroombestellingen: Standaard / Schaal A / Schaal B. Als de klant kiest voor het Standaard betalingsplan: 25% van het relevante Eindtotaal (van de productprijzen) wordt als vooruitbetaling betaald en de resterende 75% % dient uiterlijk één dag voor levering betaald te zijn. Indien de Klant kiest voor Schaal A: 50% van het betreffende Eindtotaal wordt als voorschot betaald en de resterende 50% moet uiterlijk één dag vóór de levering worden betaald. Indien de Klant kiest voor Schaal B: 100% van het betreffende Eindtotaal wordt als voorschot betaald.

Facturen moeten volledig worden betaald volgens het betalingsplan voordat een doorlooptijd begint.

SECTIE 24 - ORDERBEVESTIGING
Voordat u uw bestelling bevestigt, dient u uw aanbieding zorgvuldig door te nemen om er zeker van te zijn dat wat u wilt kopen duidelijk op de eindfactuur wordt vermeld, inclusief maar niet beperkt tot de opmerkingen over productkleur/afmetingen/materialen en levering/tijdlijnen, enz. stel vragen om uw bestelling te verduidelijken. Ons uitgangspunt is het bieden van een gratis 3D-ontwerpservice, inclusief plaatsing van de gewenste Lazzoni-meubels in uw ruimte, voordat een verkoop wordt gesloten. We moedigen onze klanten altijd aan om onze 3D-service te gebruiken, die hen helpt de juiste keuzes te maken en de details van uw bestelling garandeert. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om te controleren en te bevestigen dat de productgerelateerde informatie op de factuur correct is, aangezien wij de productie starten op basis van de productinformatie op de factuur. Mocht u echter denken dat het geleverde product niet is wat u had bedoeld, neem dan direct contact met ons op. Als de inhoud van het bestelformulier overeenkomt met de geleverde producten, kunnen wij u mogelijk geen retour/terugbetaling/vervanging aanbieden.

SECTIE 25 - LEVERINGSBELEID
De verwachte levertijd bedraagt 7 – 14 weken tenzij anders vermeld. De verwachte levertijd is een SCHATTING, aangezien de werkelijke leverdatum kan veranderen als gevolg van omstandigheden buiten onze controle. De logistieke afdeling neemt contact op met de klant om de dag en het tijdstip voor ophalen, bezorgen en monteren af te spreken, afhankelijk van wat van toepassing is. Als de klant een nieuwe afspraak moet maken, is een opzegtermijn van 48 uur vereist. Bij aankomst in Nederland wordt de bestelling op het huisadres van de klant afgeleverd. De bezorgkosten zijn inbegrepen in het Eindtotaal en zijn gebaseerd op de locatie (binnen of buiten Nederland) en het gewicht van de bestelling, tenzij anders vermeld. Voor niet-Lazzoni Nederland-klanten of retourgerelateerde ophaal-/demontageverzoeken van Lazzoni Nederland-klanten bedraagt de standaard bezorgprijs EUR 150,- incl. BTW (basistarief) voor maximaal 150 kg (EUR 1 toeslag voor elk extra gewicht) en De standaard montagekosten bedragen € 125,- incl. montagekosten. BTW per uur voor 2 personen, tenzij anders vermeld. Er wordt gezorgd voor een bezorging op de 1e verdieping van een gebouw. Boven de 1e verdieping wordt bij oplevering een toeslag van € 50,- per verdieping in rekening gebracht voor een beloop. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat de toegangspoorten niet worden geblokkeerd en dat de bestelling tijdens de bezorging door de kamer, alle liften, trappenhuizen, gangen en deuropeningen past. Als er een externe lift nodig is, is dit de verantwoordelijkheid van de klant. Het is echter ook mogelijk om een lift door Lazzoni Nederland te regelen naar de vierde verdieping, voor een vaste prijs van € 150,- incl. BTW. BTW binnen Nederland, tenzij anders vermeld. Als het meubilair bij levering niet past, is de klant verantwoordelijk voor nog eens bezorgkosten en 40% herbevoorradingskosten. Houd er rekening mee dat als onze chauffeur naar u toe komt op basis van de geplande afspraak en u afwezig bent, u helaas een nieuwe levering moet betalen. Om veiligheidsredenen mag de chauffeur tijdens de bezorging zijn schoenen niet uittrekken. Het is daarom een goed idee en de verantwoordelijkheid van een opdrachtgever om een deken te plaatsen of andere beschermingsmethoden te gebruiken voor een (gevoelige) vloer en/of (nieuwe) muren om deze te beschermen tegen vuil en beschadigingen. Lazzoni is niet verantwoordelijk voor schade aan artikelen die vóór onze aankomst niet op de juiste manier zijn verwijderd of beschermd. Ons logistieke team is niet geautoriseerd of verzekerd om andere artikelen dan het geleverde product te verplaatsen. Omdat de levering en montage onder aanwezigheid en inspectie van de klant moet plaatsvinden, aanvaardt Lazzoni Nederland geen aansprakelijkheid voor schade aan de eigendommen van de klant en de inhoud ervan die is gemeld na het vertrek van ons logistieke team. Indien gewenst is de klant ook vrij om de bestelling op afspraak op te halen in de opslag van Lazzoni Nederland. De klant is volledig verantwoordelijk voor het transporteren en laden van zijn producten zonder hulp van medewerkers van Lazzoni Nederland. Tijdens het ophalen dient de klant de dozen en de inhoud ervan te inspecteren en eventuele beschadigingen op de pakbon te melden. Lazzoni Nederland is niet verantwoordelijk voor schade die aan het product kan worden toegebracht tijdens het eigen transportarrangement van de klant, het laden/lossen/uitpakken/monteren van de producten. Onze bezorgploeg kan op uw verzoek de dozen met de producten weghalen en ophalen. Dit kunt u op de pakbon aangeven. Als u een retourzending overweegt, bewaar dan de dozen. Anders worden ze naar een recyclingbedrijf gestuurd.

SECTIE 26 - MONTAGE
Deze service wordt geleverd door ons logistieke team als onderdeel van de White Glove Service. De montagekosten zijn inbegrepen in het eindtotaal. De montagevergoeding wordt berekend op basis van de gemiddelde tijd die nodig is om de montagewerkzaamheden te voltooien. Voor de producten die bij Lazzoni Nederland worden afgenomen geldt een gereduceerd tarief van € 99,- incl. btw. BTW per uur voor 2 personen, tenzij anders vermeld. De verlaagde montagekosten zijn alleen van toepassing op de eerste montage als promotie. Voor niet-Lazzoni Nederland klanten of retourgerelateerde verzoeken van Lazzoni Nederland klanten bedraagt de standaard bezorgprijs EUR 150,- incl BTW (basistarief) voor maximaal 150 kg (EUR 1 toeslag voor elk extra gewicht) en de standaard montagekosten bedragen EUR 125,- incl. BTW per uur voor 2 personen, tenzij anders vermeld. Het logistieke team is niet verzekerd om goederen aan uw muur te bevestigen of te boren. Het logistieke team is niet bevoegd om mediaapparatuur aan te sluiten of los te koppelen. Als het logistieke team op verzoek van de klant goederen aan de muur van de klant monteert of boort, is ons logistieke team niet verantwoordelijk voor schade die kan worden veroorzaakt aan de structuur van de muur of wat zich erachter bevindt (d.w.z. elektriciteit, water, leidingen , enz.). Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat de te monteren en/of te boren muur geschikt is voor de werkzaamheden.

SECTIE 27 - PAKKETBON
Inspecteer uw nieuwe meubel na afloop van de levering en montage zorgvuldig. Elk beschadigd of ontbrekend Product moet vóór het vertrek van de logistieke ploeg op de Pakbon worden genoteerd. Er is geen sprake van restitutie en verhaal als er geen aantekening op de pakbon staat. Eventuele administratieve fouten kunnen worden gecorrigeerd. Laat het logistieke team niet vertrekken zonder uw goederen te inspecteren en de nodige aantekeningen op de pakbon te maken. Als een plaatsvervanger het Product namens u ontvangt, bent u er nog steeds verantwoordelijk voor dat alle producten in goede staat worden afgeleverd en dat er, indien nodig, aantekeningen op de pakbon worden gemaakt. De handtekening van uw surrogaat is bindend. Als het product beschadigd is, geef dit dan aan op uw pakbon. Dan zullen wij op basis van de keuring en de garantie het product of een onderdeel ervan vervangen.

SECTIE 28 - OPSLAGKOSTEN
Bestellingen die in Nederland zijn aangekomen, kunnen wij 1 maand gratis bewaren, mits de bestelling volledig betaald is. Indien de Klant niet bereikbaar is voor de planning of gereedheid voor levering/afhalen wanneer het Product gereed is, geldt er na de eerste 30 dagen maandelijks een opslagvergoeding van 5% van het Product.

SECTIE 29 - OVERSIZED VERPAKTE ARTIKELEN
Vraag, bekijk en bevestig de Oversized Package Delivery Guide.

SECTIE 30 - ANNULERING
Bestellingen kunnen binnen 2 dagen na het plaatsen van de bestelling worden geannuleerd of herzien, tenzij de levering gepland is. Geleverde producten en maatwerkartikelen na een bedenktijd van 2 dagen kunnen niet meer worden geannuleerd.

SECTIE 31 - RETOURBELEID
Het online uit STOCK verkochte en in nieuwstaat verkerende product kan binnen 14 dagen na levering in de originele verpakking worden geretourneerd. Alle VLOERMONSTERS worden verkocht AS-IS en het zijn DEFINITIEVE verkopen. Er geldt geen respijtperiode voor Floor Sample Sales, en deze kunnen niet worden herzien of geannuleerd. Lazzoni Nederland is niet verantwoordelijk voor het aanleveren van verpakkingen voor vloermodel pick-ups. De in onze SHOWROOM bestelde artikelen kunnen niet worden geretourneerd, aangezien de klant een (soortgelijk) product heeft gezien dat hij heeft gekocht en materiaalmonsters heeft bijgevoegd. Met uitzondering van de Online verkoop op voorraad is retourneren op gemak niet van toepassing. Bepaalde soorten artikelen kunnen niet worden geretourneerd, zoals op maat gemaakte/speciale producten (zoals bestellingen die niet op voorraad zijn of gepersonaliseerde artikelen). Dit meubel wordt op basis van jouw input speciaal voor jou gemaakt en daarom is dit meubel uitgesloten van het herroepingsrecht. Op dit meubel is uiteraard wel de garantie van toepassing. Als onder bijzondere omstandigheden een retourzending op gemak wordt geaccepteerd, zijn er herbevoorradingskosten van 40% van toepassing. De terugbetaling vindt plaats binnen 14 dagen na de retourdatum. De producten die gedemonteerd aan u zijn geleverd (al dan niet gemonteerd door ons logistieke team tijdens de levering), worden gedemonteerd geretourneerd en op de juiste manier verpakt in de originele verpakking, inclusief alle onderdelen (d.w.z. scharnieren, enz.). ). Zelfs als de levering en montage deel uitmaakten van de oorspronkelijke aankoop, bieden wij, indien van toepassing, voor retournering, indien van toepassing, geen gratis ophaal- of demontageservice voor het retourneren. Bij retournering worden de producten geïnspecteerd door ons technisch team, dat een beoordeling zal maken van de status van het product. Eventuele schade wordt verhaald op de opdrachtgever. Als u besluit het product zelf te demonteren en te retourneren, maak dan vóór de demontage foto's van het product. Indien u na zelfdemontage geen foto’s heeft gemaakt en schade heeft gemeld, wordt dit beschouwd als schade veroorzaakt door een klant bij retournering. Als u het product heeft beschadigd tijdens het retourneren of demonteren, en als het product is geclassificeerd als “ONVERKOOPBAAR”, kan uw retourzending worden afgewezen, ook al was dit door ons overeengekomen vóór de fysieke retournering en inspectie van de producten. In dat geval kunt u het geretourneerde product ophalen en is retourneren/restitueren niet meer mogelijk. Daarom raden wij u aan gebruik te maken van onze professionele ophaal- en demontageservice, waarmee ongewenste schade aan het product wordt voorkomen. Dit is vooral het geval voor de artikelen die gedemonteerd aan u zijn geleverd (al dan niet gemonteerd door ons logistieke team tijdens de levering).

SECTIE 32 - FABRIEKGARANTIE
Lazzoni Nederland biedt een beperkte levenslange garantie op het frame van producten vanaf de datum van aankoop. Voor materiaal, mechanisme en bekleding (stoffen, leer, schuim, lak) bieden wij een beperkte garantie van 2 jaar op materiaalfouten. Dit omvat niet "Slijtage" of "Natuurlijke kenmerken". De garantie is niet van toepassing op verkeerd gebruik van de goederen. Bij zelf(de)montage vervalt de garantie. Daarom raden wij u aan om voor bezorging en (de)montage onze White Glove Service in te schakelen. De garantie geldt niet voor verlichting. Op tapijten zit een garantietermijn van 30 dagen. Op matrassen zit 2 jaar garantie.

SECTIE 33 - TAAL
De website van Lazzoni en alle relevante informatie, beleid, voorwaarden en bepalingen zijn opgesteld in de Engelse taal. In geval van discrepanties tussen de Engelse tekstversie van deze Overeenkomst en een eventuele vertaling, prevaleert de Engelse contracttaalversie.